PlanoPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerKemudahan

  • masa pelepasan:2024-04-14 19:38:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:324
  • Penerangan pantas:

    Plano,[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan

Kandungan artikel

[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama,PlanoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikons

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

PlanoBagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Pada masa ini, apabila menggunakan peralatan platform angkat tersebut, isu keselamatan peralatan masih sangat bimbang,PlanoJembatan naik bimbit, terutama kerana peralatan tersebut akan mempunyai peralatan yang selamat dan efektif, terutama tindakan perlindungan dalam peralatan, yang mempunyai kesan perlindungan keselamatan tertentu apabila secara langsung beroperasi dan digunakan oleh pegawai. Oleh itu, peralatan tersebut secara efektif memastikan keselamatan penggunaan, Menjadi pilihan utama bagi perusahaan modern untuk menggunakan peralatan mekanik.

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

ZarzisSemak keadaan pakaian penion dan rak sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, memperbaiki atau menggantikan.

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.


PlanoPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerKemudahan



Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.

Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan keselamatan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap tingkat dan bangku kerja platform untuk mencapai berbilang-titik.

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala,PlanoPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

berapa banyakPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap peralatan kayu, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.


PlanoPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerKemudahan



Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Development CurriculumSemak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Pertama, ia diperlukan untuk bermula dari sumber. Teknologi semasa adalah relatif maju. Apabila memproduksi platform mengangkat liga aluminium, menambah krom, nikel, dll. ke besi biasa untuk membuat besi stainless, mengubah struktur dalaman logam untuk mencegah rust.

Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

PlanoApabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Tahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.


PlanoMaklumat produk lain
  • BenjinFabrik jambatan penerbangan hidraulikNota industri

    BenjinFabrik jambatan penerbangan hidraulikNota industri

  • VarnaJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan berkualiti tinggi

    VarnaJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan berkualiti tinggi

  • VarnaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran surut profesional, perak sepul

    VarnaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran surut profesional, perak sepul

  • VarnaLift tahap tetapApakah kegunaan keluk tersebut

    VarnaLift tahap tetapApakah kegunaan keluk tersebut

  • JayapuraPeminat pendinginan pengubah minyak yang ditenggelamkanBagaimana menentukan arah pembangunan

    JayapuraPeminat pendinginan pengubah minyak yang ditenggelamkanBagaimana menentukan arah pembangunan

  • VeenendaalMemangkat platform hidraulikPrinsip pengedap dan ciri struktur

    VeenendaalMemangkat platform hidraulikPrinsip pengedap dan ciri struktur

  • VeenendaalFixed boarding bridgeEjen

    VeenendaalFixed boarding bridgeEjen

  • LatinaJembatan boarding platform tetapAspek aplikasi menghendaki setiap orang melakukan empat mata

    LatinaJembatan boarding platform tetapAspek aplikasi menghendaki setiap orang melakukan empat mata

  • segera:Peringatan: Maklumat PlanoPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerKemudahan memberi anda PlanoPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerKemudahan oleh syarikat kami, perkhidmatan PlanoPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerKemudahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PlanoPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerKemudahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PlanoPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerKemudahan. PlanoPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerKemudahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PlanoPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerKemudahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!