PlanoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPrinsip pengedap dan ciri struk

  • masa pelepasan:2024-04-04 16:11:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:261
  • Penerangan pantas:

    Plano,Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.Per

Kandungan artikel

Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

PlanoPeraturan titik getaran sepatutnya berdasarkan proses penuaan getaran standar GB/T-. Penuaan getaran sepatutnya ditempatkan pada kedudukan dengan ketat tinggi dan amplitud bahagian kerja, dan paksi putarannya sepatutnya selari dengan kapal di mana zon efektif mod getaran ditempatkan. Penuaan sepatutnya ditempatkan pada sudut akhir atau pinggir bahagian kerja dengan ketat tinggi, sehingga tenaga kecil boleh digunakan untuk menarik komponen dengan amplitud besar. Berdasarkan bentuk struktur asas, kita tetapkan titik getaran pada plat yang melambat di setiap sisi bahagian kerja.

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik,PlanoPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat roda, minyak hidraulik rendah digunakan

Kampong ThumKebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan,PlanoPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topeng, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.


PlanoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPrinsip pengedap dan ciri struktur



Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

Pipa minyak hidraulik mesti tersambung dengan baik, terutama keluar minyak dari kumpulan.

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak,PlanoPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu gunting, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

StatistikPemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, double column, four column), stable equipment operation, simple and reliable operation economic and convenient goods transmission, and the product hydraulic system is equipped with anti fall and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

Dengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.


PlanoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPrinsip pengedap dan ciri struktur



Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.

Kesehatan dan KesehatanTuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

Platform tidak membenarkan pengangkutan bahan bakar dan letupan, dan pegawai mendaki dan gemetar semasa mengangkat dilarang.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

PlanoApabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum dan bermain peran penting dalam produksi kita, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunan


PlanoMaklumat produk lain
  • AjkaJembatan naik HuangshiPasar hari ini

    AjkaJembatan naik HuangshiPasar hari ini

  • TapolcaJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi pemotongan

    TapolcaJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi pemotongan

  • TapolcaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingKesan demonstrasi dalam industri

    TapolcaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingKesan demonstrasi dalam industri

  • TapolcaPangkalan meningkatmelabur

    TapolcaPangkalan meningkatmelabur

  • JombangPengatur tenaga periodik untuk menyimpan pengubah tenggelam minyakMengenai pilihan pemasangan

    JombangPengatur tenaga periodik untuk menyimpan pengubah tenggelam minyakMengenai pilihan pemasangan

  • BIA westockPenyesuaian platform angkat hidraulikMengapa rawatan pasif

    BIA westockPenyesuaian platform angkat hidraulikMengapa rawatan pasif

  • BIA westockJembatan naik automatikBagaimana untuk lebih terkawal

    BIA westockJembatan naik automatikBagaimana untuk lebih terkawal

  • MannheimJembatan naik hidraulik bergerakKetidakfahaman produk

    MannheimJembatan naik hidraulik bergerakKetidakfahaman produk

  • segera:Peringatan: Maklumat PlanoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPrinsip pengedap dan ciri struk memberi anda PlanoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPrinsip pengedap dan ciri struk oleh syarikat kami, perkhidmatan PlanoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPrinsip pengedap dan ciri struk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PlanoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPrinsip pengedap dan ciri struk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PlanoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPrinsip pengedap dan ciri struk. PlanoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPrinsip pengedap dan ciri struk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PlanoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPrinsip pengedap dan ciri struk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!