PlanoPemulihan ketinggian tinggiKesan sesak

  • masa pelepasan:2024-04-09 16:28:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:527
  • Penerangan pantas:

    Plano,This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage which can operate freely in

Kandungan artikel

This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, shape, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.

Dragging Method&ndash& mdash; Kelajuan dua AC Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia mengubah bilangan tiang motor elektrik untuk mencapai peraturan kelajuan, membolehkan lif mempunyai proses operasi kelajuan rendah sebelum brek aras, dengan itu mengurangi kesan perlahan tiba-tiba semasa aras lif dan meningkatkan kesenangan penumpang. Keuntungan adalah lebih kurang pautan dan kebarangkalian kegagalan rendah, sementara kelemahan utama adalah kesenangan yang tidak baik. lif lurus bermula sering, dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi, meningkatkan konsumsi elektrik. Ini sekarang biasanya digunakan untuk lif kargo.

PlanoWhen accidentally trapped in an elevator, one should remain calm, press the alarm bell inside the elevator and call the elevator emergency rescue phone or community property phone for help. Do not open doors or mess with buttons, and patiently wait for rescue.

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

HumenneSelepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Kenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif, getaran, bunyi dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan, belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri, dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama,PlanoLif rumah villa penglihatan kecil, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Pada hari awal lif, enjin uap dan enjin pembakaran dalaman digunakan sebagai kuasa untuk memandu langsung lif, yang pada dasarnya telah hilang.

Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, so it can achieve small volume and light weight.

penjual besarTeknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin,PlanoHydraulic fully automatic plate rolling machine, aras yang tepat, dan fleksibiliti.

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.


PlanoPemulihan ketinggian tinggiKesan sesak



Sekarang, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah,PlanoMesin pembuatan dan tipping hidraulik, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

Skop projekThe elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

Sumber kuasa lif dipandu oleh motor linear adalah motor linear.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

PlanoTiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Ada telefon api di dalam kereta lif api.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.


PlanoMaklumat produk lain
  • CalaisJembatan boardingKesan peningkatan corak

    CalaisJembatan boardingKesan peningkatan corak

  • VicenzaJembatan memuatkan bekasPembalikan

    VicenzaJembatan memuatkan bekasPembalikan

  • VicenzaPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterApa kelebihan harga dan prestasi

    VicenzaPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterApa kelebihan harga dan prestasi

  • VicenzaMesin pembuatan dan tipping hidraulikPiawaian dan parameter

    VicenzaMesin pembuatan dan tipping hidraulikPiawaian dan parameter

  • MartapuraPemulihan pengubah kabinet elektrikLatar belakang bahawa permintaan belum dimulakan dengan

    MartapuraPemulihan pengubah kabinet elektrikLatar belakang bahawa permintaan belum dimulakan dengan

  • MemphisPembuat lift guntingKeperluan untuk persekitaran kerja

    MemphisPembuat lift guntingKeperluan untuk persekitaran kerja

  • MemphisJembatan boarding bergerakMaklumat Pelaburan

    MemphisJembatan boarding bergerakMaklumat Pelaburan

  • Bandar lama GdanskJembatan naik bergerak hidraulikMain peranan anti-kecurian

    Bandar lama GdanskJembatan naik bergerak hidraulikMain peranan anti-kecurian

  • segera:Peringatan: Maklumat PlanoPemulihan ketinggian tinggiKesan sesak memberi anda PlanoPemulihan ketinggian tinggiKesan sesak oleh syarikat kami, perkhidmatan PlanoPemulihan ketinggian tinggiKesan sesak dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PlanoPemulihan ketinggian tinggiKesan sesak, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PlanoPemulihan ketinggian tinggiKesan sesak. PlanoPemulihan ketinggian tinggiKesan sesak di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PlanoPemulihan ketinggian tinggiKesan sesak, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!